Meanwhile...

Snyk hos frisören ♡

Buh

Söt.

Nu ska jag spela minecraft typ.
Sitter och taggar inför midsommar imorn för att mina gurls kommer hit och ska sova över, leka, och äta ihjäl oss på god mat, chips och godis!

Dreamhack!

Jag har inte varit hemma. Den 13:e åkte jag nämligen till Jönköping med Casper, Midas och Adrian för att spendera 4:a nätter på DH, weo!

Söt väska jag köpte <3

Dh var kuuuul c: Vintras var tho roligare, menmen.
Jag fick träffa Nami, min bby. Jag träffade även Elias & Cassandra och många andra c:

Jag var också jättesmart, bestämde mig för att dygna natten innan jag skulle med tåget. Jag skulle åka hem själv också eftersom ALLA andra typ skulle hem till Elias :((( Men jag var duktig och missade inget tåg.
Jag var tho sjukligt trött för jag lyckades inte sova på tåget, OCH SJ.. SOM JAG ÄLSKAR SÅ HEMSKT MYCKET, tar inte vanliga kort! Iaf inte X2000. Blev så jävla glad (14 timmars resa, mm) En av dom som jobbade där var dock jättesnäll och gav mig en macka gratis.
När jag kom till Umeå så var det typ kris. Ingen mat på 10 h och ingen sömn på nästan 48 h, jättemysigt. Hade typ 0 i blodsocker (Ja, jag var död.) Kunde inte ens lyfta en sån där mugg med läsk. Jag köpte mat på Sibylla där på Umeå C. Och det var typ den godaste hamburgaren jag ätit, för att jag var så hungrig.

Dagen efter jobbade jag. GG.
Jag jobbar på Rönnbäcken, ni vet, golfbanan. Så jag var där och typ.. Passade barn. <3
Samma sak idag, förutom att dom spelade 9 hål hela förmiddagen och sen efter lunchen lekte vi lekar tills det var slut.

Fick förresten en ny telefon igår! En, öööh.. Samsung Galaxy Express 2.

Aja, nu ska jag göra något för min mamma står och gnäller så eh, hejdå. Skriver sen.

Men oj.

Godmorgon!

Jag tror ankorna har flyttat in här. Imorse då jag satt och åt frukost så kom dom tillbaka och ställde sig där vi kastade mat igår <3

Den här lilla ankan var sjukligt nyfiken. Han hoppade upp på altanen och skulle umgås med mig. Men jag var rädd att mamma-anka skulle få damp så jag backade. :3

Hej.

Aja, nu ska jag gå ut igen. Cya!

Ankor, ankor och mer ankor.

Hejhej!

Idag har jag spenderat dagen med Josefine. Det har varit jättetrevligt.

Morgonen har jag redan "skrivit" om (snarare visat) med alla små söta ankor som bestämde sig för att invardera våran gård.
Efter frukosten och lite packande av jordgubbar, osv, så skulle jag börja cykla mot Josefine, men då hann hon köra hit med moppen så då följdes vi hem till henne.
Vi for hem till henne och lämnade lite grejer då vi först skulle på coop och köpa lite fika. Vi hade bestämt att vi skulle till ankdammen och sitta där och fika typ. Tråkigt nog började det regna typ samma sekund vi kom ut från coop så det slutade med att vi fikade hos Josefine, på hennes altan.
Vi satt där och pratade enda fram tills middagen.

Efter middagen for vi till ankdammen ändå. (det hade slutat regna såå... Yeah)
Efter att vi matat alla söta ankor och måsjävlar så begav vi oss hem mot Josefine och var där fram tills jag skulle fara. (typ.. 20 i 9 eller något)
Kan säga att det var rätt så myspys att cykla hem då man måste cykla uppför typ 80% av vägen, mina ben blev jätteglada.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite, sen sova.
Natti!

Ankinvasion!

Det här skedde alltså typ nyss på våran gård medans vi åt frukost. Dom klev upp vid bryggan som man ser där i bakgrunden på en av bilderna, sen gick dom och stannade ungefär 1 m ifrån våran altan och då började vi kasta bröd. <3
Nu har dom gått runt vid bryggan ett tag. Vi antar att dom har tänkt lägga sig och vila här nånstans.

Anyway, nu ska jag börja packa lite grejer och fara mot Josefine, och förmodligen se ännu fler ankor (vi ska till ankdammen och sitta där)

Hejdå!

Bilder :)))))))

Hos pappa:

(Efter ofrivilligt vattenkrig)

Idag:

Dat frukost.

Fick massa pyjammas också.

Fick massa shorts förra gången jag var på stan också, men det orkade jag inte ta fram och visa. c:
Råkade slarva bort bilderna från igår också. <3

Oh well, det var allt. Buh bai.

Öh.

Hej, jag har varit hos pappa. Därför jag inte pallat blogga.

Hos pappa har det varit jättevarmt, så jag har legat ute i solen och dött typ. Hade vattenkrig med mina syrror en av dagarna. Var på deras skolavslutning också.
Sen var det några få regniga dagar då jag satt och spelade/såg film. Såg filmen Coraline, som typ.. ALLA borde se. För den var superbra.

Igår blev jag hemskjutsad till mammie igen. Vi for då och fikade, sen for vi förbi min frisör, bokade en tid för klippning och färgning (uh-ooooh) åt mig. Sen skjutsade mamma mig till "mötet" inför mitt sommarjobb, så det var lite info om det i ungefär 45 min. Efter det blev jag hämtad, vi for hem, bytte om och sen for vi och åt på O'learys.

Idag så steg vi upp vid 12, gjorde oss klara för att fara på stan. Vi strosade runt där till 2 sen gick vi och åt "frukost" på Vayne's (Jävla lyxlirare, jag vet) sen for vi och köpte lite kläder, igen.
 Efter det skulle vi till stugan och packa lite saker medans några gubbar installerade våran kamin.

Nuuuu så ska vi typ.. Bort igen. Mamma ba "Äh, vi far ut och äter idag också" <3

Jag kommer lägga upp ett till inlägg med massa bilder från då jag var hos pappa, igår, mina kläder, osv.
För blogg.se ba sug min kuk just nu.

Buh bai!

Sommarlov<3

Hejhej!

Idag har jag inte varit hemma alls känns det som.
Började dagen med att missa bussen typ, kom försent till skolan (inte till avslutningen tho så tur det.)

Efter avslutningen gick jag på stan och köpte massa kläder.
Vid 1 for vi till Mobacken och skulle till dammen och glida pool längs med älven. Har några bilder, men orkar inte lägga upp dom nu.
Efteråt gick jag in på stan IGEN, för jag skulle kolla nån tröja och mamma var där och väntade på mig.

Efter att ha varit på stan i typ 100 år for vi äntligen hem. Jag hann bara äta, fara ut och springa, duscha och sen fara till Boviken typ.
Så jag har varit där med klassen och Josefine fram tills nu. (har varit hemma ett tag men ni fattar.) Vi spelade kubb, apade oss, bra stämmning, så det har varit trevligt!

Nu ska jag prata lite med Nami och sen ska jag sova. Godnatt!

BRÄNNBOLLSYRANNNNN!

HEJJJJJJ.

Jag har inte skrivit för ja, jag har varit på brännbollsyran och let me tell you... DET VAR HELT VANSINNIGT.
Vi var där båda dagarna.
Vi såg Rebecca & Fiona, Daniel Adams Ray, Martin Garrix, Movits, Broiler, Den svenska bjönstammen och höjdpunkten (enligt mig) DADA-LIFE! <3

Fredag:
Vi åkte vid 2 tiden om jag minns rätt, stannade efter vägen på frasses och käkade lunch.
Vi var framme på hotellet vid typ halv 5, så då checkade vi in, fixade oss och sen gick vi en sväng på stan och kikade.
Vid 6-7 tiden åt vi middag på subway och sen traskade vi tillbaka till hotellet. Sen sprang vi runt på hotellet tills vi skulle fara typ.
Först ut var Daniel Adams Ray, han var jättebra fast jag knappt lyssnar på honom, haha. c: Efteråt spelade Rebecca och Fiona och sen Martin Garrix.
Alla var helt... Jadu. Folk var stupfulla och gick runt och knuffades och var allmänt irriterande, så vi ställde oss mer på sidan sen, men man såg skitbra där så det gjorde inget.

Daniel Adams Ray:

Rebecca & Fiona:

Martin Garrix:

Lördag:
Vi blev väckta typ 9 och gick till frukosten, efteråt gick jag och Isabel på stan. Dom hade rea på Carlings så jag köpte en kofta och en skjort-grej. Vid 12 åt vi lunch, vi åt räkmacka. <3 Sen mötte vi upp Kajsa på hotellet.
Vi löpte runt där ett tag och sen for vi på Waynes och fikade. Efter det satt vi på hotellrummet ett tag och pratade, osv, och sen tog Kajsa bussen hem till sin bror för att käka middag och vi gick på O'Learys och åt där.
Efter middagen hämtade vi Kajsa och for för att se "Den svenska björnstammen." som Kajsa jättegärna ville se. Jag själv lyssnar inte på dom alls.
Stämmningen då dom spelade var inte trevlig. Jättemånga i pubilken skrattade åt att dom typ var nervösa och lite mer försiktiga på scen. (Men dom var jätteduktiga ändå) Och några andra stod och kritiserade hur dom såg ut och pekade ut vem och vad som var fult. Pinsamma människor, gå och drunkna i alkohol.

Efter svenska björnstammen spelat tänkte vi gå till Kajsas bror för att gå på toa och sånt. Då såg vi en mysig skylt som sa "Utgång = Hemgång" UH-OOOOH tänkte vi. För jag kan inte gå på dom där jävla toaletterna där, alla skiter ju utanför, spyr, osv. Så både jag, Kajsa och Isabel ba "OGM." Och då tyckte Isabel att vi skulle dra en snyfthistoria för vakten och hittade på värsta grejen om mediciner and shit. Hur som helst så slutade det med att vi fick gå ut utan att behöva dra en snyfthistora, utan att bli haffade av polisen, för dom "haffade" nämligen bara de stupfulla och klippte deras band. HEHEHE.
Så vi gick till Kajsas bror, gick på toa, sen gick vi tillbaka för att se Movits, Broiler och sen Dada-life.
Då Broiler spelade ösde vi som faaaan. Vi hoppade in i alla jävlar som stod i mitten och trängdes bland dom. "ÖL , ÖL, ÖL OCH AFTERSKI." MM.
Och som GRAND FINALEEEEEE kom Dada-life och "gjorde alla vackra människor i pubilken fula" Kan säga att det stämde. Jag var lortig som en gris efter Dada-life. Jag sjöng, skrek och dansade som en galning.
Dom kastade ut bananer, både riktiga och uppblåsbara, och kuddar så vi hade kuddkrig i publiken. (Sen hade dom ju massa glitter och fyrverkerier i slutet också) Dom bjöd på en jävla show med andra ord.

Jag kan säga att det var skönt att duscha. Hade allt möjligt i håret och på kläderna såeeh.. Mm. Jag somnade inte förrän 4 heller. Hade så jävla ont i fötterna efter allt hoppande.

Svenska björnstammen:

Movits:

Broiler

Dada-Life:

Idag:
Jag steg upp 11, sket i frukosten. Sen for vi en snabbis på stan för Isabel skulle köpa en kofta. Efter det for vi och hämtade upp Kajsa och började bege oss hemmåt.
Just nu sitter jag här helt slut och kollar på SivHD typ.