Slarver.

Jaa, har glömt bloggen igen.

MEN IGÅR... Skulle jag blogga, men mitt internet försvann .__. och det var sent så gick och la mig istället.

Anyway.. Igår firade vi Frida :D för hon fyllde år. 
Vi fikade på stigs jag hon och Saga. Vi satt där i flera timmar och var allmänt högljudda och mätta av allt fika.

om nom nom.
Jag åt tha nigga ball och macaronen, Saga åt den andra macaronen och Frida dom där två.. ÖH.. Topparna?

Åt nån fudge-sak också

Heuehuehue

HURRRRR DURRR HERP DERP

Eh.. Efteråt gick jag och Saga på stan, det var ju kvälls-öppet;) och då köpte vi lite presenter åt Frida som vi ska ta med imorn då hon ska ha sitt partaayy!

Jag köpte en bikini-överdel också, min är trasig så.. Tyckte det var dags.
Köpte även 3 par örhängen på glitter, kan visa dom senare.

Jag fick också beställa en fiiiinfin keps!
Min, om några dagar♥

Ööööööööh, nu ska jag spela lite WoW typ. Köpte mer gametime igår.
(Har även bokat nordsken med Edward nu, Wiho!)

Bye!

Andras synpunkter:

Lämna din åsikt här:

Insert Random Name Here:
Glöm mig inte.

Mail - Stannar mellan dig och mig ;)

Din blogg?

Åsikt:

Trackback